یزدفردا " در مراسم جشن گرامیداشت آزدسازی خرمشهر ، از جانبازان ، آزادگان ، ایثارگران و فرزندان شهید شاغل در اداره کل ثبت احوال استان یزد تجلیل گردید .

در این مراسم مدیر کل ثبت احوال استان با گرامیداشت یاد و خاطره شهداء و تجلیل از ایثارگریهای رزمندگان دفاع مقدس بویژه در عملیات آزادسازی خرمشهر گفت :   45 درصد از کارکنان ثبت احوال استان از خانواده های معظم شهداء و ایثارگران هستند که مایه افتخار و مباهات این اداره کل است .

سرلک مسئول پایگاه مقاومت بسیج سازمان ثبت احوال کشور نیز در این مراسم با اشاره به عضویت 75 درصدی کارکنان ثبت احوال سراسر کشور در پایگاههای مقاومت بسیج گفت : این اعضاء در قالب گروههای صالحین به انجام امور فرهنگی مشغولند .

سرهنگ هژبری ؛ از آزادگان و یادگار سالهای دفاع مقدس استان نیز ضمن برشمردن ویژگیهای مومن واقعی و خصوصیات بسیجیان به بیان خاطرات دوران اسارت پرداخت .

درپایان این مراسم با اهدای لوح و هدایائی از ایثارگران ثبت احوال استان تجلیل شد .

در حاشیه این مراسم نیز ، نمایشگاه عکسی به همین مناسبت در محل اداره کل ثبت احوال استان بر پا شد . در این نمایشگاه که از سوم خرداد ماه به مدت سه روز دایر است ، 40 تصویر از سالهای دفاع مقدس بویژه عملیات بیت المقدس به نمایش گذاشته شده است .

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا